Alla olevalla lomakkeella voit ilmoittautua mukaan syksyn 2022 yleisurheilukouluun. Ilmoittautuminen on sitova, sillä paikkoja on rajoitettu määrä. Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostissa infokirjeen parin päivän sisällä. Jos kirjettä ei näy, tarkista roskaposti.

Harjoitukset aloitetaan viikolla 37 ja ne pidetään viikolle 50 saakka. Syyslomalla vko 42 ei ole harjoituksia. Harjoitukset monitoimihallissa. Ryhmät jaetaan syntymävuoden perusteella.

Harjoitusajat ja ryhmäjako:

Maanantai klo 17-18.30. Tähän ryhmään ilmoittautuu vuosina 2014- 2016 syntyneet. RYHMÄ TÄYNNÄ!

Keskiviikko klo 17.00-18.30. Tähän ryhmään ilmoittautuu vuosina 2008 – 2013 syntyneet. Ryhmän maximi koko 20.

Sunnuntain kilparyhmä klo 15.00-16.30 vuosina 2006 – 2013 syntyneille. Ryhmän maximi koko on 10. Tässä ryhmässä harjoitellaan tavoitteellisesti yleisurheilulajeja.

Yleisurheilukoulun kausimaksu on 40€. Hintaan kuuluu seuran jäsenmaksu ja lisenssi. Lisenssiä varten tarvitaan Sportti-ID.

Mikä on Sportti-ID? Urheilukouluun osallistuva lapsi tarvitsee lisenssin, johon sisältyy vakuutus. Seura ostaa lisenssin! Sportti-ID saadaan osoitteesta suomisport.fi. Valitse sivun oikeasta yläkulmasta kirjaudu ja toimi ohjeiden mukaan. Huomioi, että sinun on lisättävä lapsen tiedot oman profiilisi alle, jotta lapsi saa ID-numeron!

Mikäli kysyttävää herää, niin ole yhteydessä sähköpostitse lapinlahdenveto.ry@outlook.com

Ryhmän valinta *
Saako huoltajan puhelinnumeron liittää yu-koulun WA-ryhmään? *