Lapinlahden Veto on pieni paikallinen seura, joka toimii vapaaehtoistyön avulla. Seuramme toiminnalle elintärkeitä ovat yhteistyökumppanit, jotka tukevat toimintaamme.

Seuramme arvot ovat avoimuus, tasa-arvo sekä yhdenvertaisuus. Haluamme tukea yhdessä tekemistä sekä liikunnan iloa. Kasvatuksellisessa näkökulmassa painotamme  rehellisyyttä, toisen kannustamista ja  arvostamista.

Seuran historia

Lapinlahden Veto on vuonna 1932 perustettu urheiluseura. Seurassa toimii aktiivisesti neljä jaostoa, jotka ovat yleisurheilu, hiihto, salibandy sekä sulkapallo.

Vedon edustajina ammattiurheilussa ovat aikanaan olleet kilpakävelijä Sari Essayah, kiekonheittäjä Sanna Kämäräinen ja keihäänheittäjä Sampo Lehtola.

Toiminnankuvaus

Seuramme toimii vapaaehtoistyön avulla.  Otamme mielellämme mukaan uusia toimijoita, jotta voimme taata jatkossakin harrastamisen mahdollisuuden.  Toimijoita tarvitaan mm. yleisurheiluun sekä hiihtoon. Koulutamme halukkaat tehtäviin. Voit ilmoittautua vapaaehtoistyöhön yhteystiedot-välilehden kautta.

Liity jäseneksi

Seuran toimintaa voi tukea liittymällä seuramme jäseneksi milloin vain täyttämällä alla olevan lomakkeen. Saat sähköpostia 1-2 vrk kuluessa lomakkeen lähetyksen jälkeen, jossa on ohjeet maksua varten. Jos sähköpostia ei kuulu, tarkista roskaposti!

Seuran nimisissä oleville urheilijoille lähetämme jäsenmaksujen maksutiedot tammikuussa.

Seuran jäsenmaksut vuonna 2024 ovat seuraavat:

Alle 18-vuotiaat 10 e

Aikuiset 25e

Perhejäsenyys 50 e (sisältää kaikki perheeseen kuuluvat henkilöt)

Ainaisjäsen 100e (olet seuran jäsen niin kauan kuin itse haluat)